14.4.2025

Jak vylepšit firemní trička s potiskem

Od devene



Firemní trička s potiskem Promo dárky mohou být docela nudná a málokoho jimi oslovíte. Například pokud provozujete stavební firmu, která se jmenuje třeba Unistav s.r.o. a necháte natisknout všem vašim kolegům na trička tento nápis, lidé na stavbách, například jedná-li se o zakázku zateplování fasády bytového domu, si nápis přečtou, a řeknou si: „Hm, tady staví Unistav“ a jdou dál. Mohou si v tu chvíli také říci, že jim schází fantazie, protože nápisy na tričkách v podobném duchu jsou k vidění všude možně a kromě názvu firmy se nic jiného nedozvíte. Což takhle na to jít jinak, více odvážně?

žena v květinářství

Buďte více sdílní – chcete-li uvádět název firmy na potisk triček, mohli byste jej doplnit konkrétními údaji, například „ke dni 1. července 2025 jsme realizovali 252 zakázek ve třech krajích a patnácti okresech. Stavíme mostní konstrukce, administrativní budovy a obchodní centra. Máme ve svých řadách zkušené svářeče, obkladače, zedníky, instalatéry a elektrikáře.“ Anebo chcete-li obléknout do firemního trička pracovníky květinářství, mohli byste jim na ně natisknout krásné květinové motivy, každému jiné, s popisem květiny a jak o ní správně pečovat. Vaše zákazníky to rozhodně upoutá, mnohem víc, než malé logo firmy.

zedník při práci

Velmi osobní je také uvádět na firemních tričkách křestní jména osob, kterým patří. Přispívá to k lepší firemní kultuře a k mezilidským vztahům, snáze pak někoho oslovíte, začnete s ním komunikovat, zabřednete do rozhovoru a může mezi vámi vzniknout přátelství. Uvědomte si, že bavlněná trika jsou zároveň velkou reklamní plochou pro tisk, a tak by byla škoda tohoto faktu nevyužít pro váš prospěch. Investovat svůj čas a energii do firemní kultury má svůj hluboký význam, ať už se zabýváte chovem koní, pěstováním rajčat, opravami počítačů, rekonstrukcemi bytových jader nebo výrobou automobilových dílů.

14.4.2025

Jak vylepšit firemní trička s potiskem

Od devene



Firemní trička s potiskem Promo dárky mohou být docela nudná a málokoho jimi oslovíte. Například pokud provozujete stavební firmu, která se jmenuje třeba Unistav s.r.o. a necháte natisknout všem vašim kolegům na trička tento nápis, lidé na stavbách, například jedná-li se o zakázku zateplování fasády bytového domu, si nápis přečtou, a řeknou si: „Hm, tady staví Unistav“ a jdou dál. Mohou si v tu chvíli také říci, že jim schází fantazie, protože nápisy na tričkách v podobném duchu jsou k vidění všude možně a kromě názvu firmy se nic jiného nedozvíte. Což takhle na to jít jinak, více odvážně?

žena v květinářství

Buďte více sdílní – chcete-li uvádět název firmy na potisk triček, mohli byste jej doplnit konkrétními údaji, například „ke dni 1. července 2025 jsme realizovali 252 zakázek ve třech krajích a patnácti okresech. Stavíme mostní konstrukce, administrativní budovy a obchodní centra. Máme ve svých řadách zkušené svářeče, obkladače, zedníky, instalatéry a elektrikáře.“ Anebo chcete-li obléknout do firemního trička pracovníky květinářství, mohli byste jim na ně natisknout krásné květinové motivy, každému jiné, s popisem květiny a jak o ní správně pečovat. Vaše zákazníky to rozhodně upoutá, mnohem víc, než malé logo firmy.

zedník při práci

Velmi osobní je také uvádět na firemních tričkách křestní jména osob, kterým patří. Přispívá to k lepší firemní kultuře a k mezilidským vztahům, snáze pak někoho oslovíte, začnete s ním komunikovat, zabřednete do rozhovoru a může mezi vámi vzniknout přátelství. Uvědomte si, že bavlněná trika jsou zároveň velkou reklamní plochou pro tisk, a tak by byla škoda tohoto faktu nevyužít pro váš prospěch. Investovat svůj čas a energii do firemní kultury má svůj hluboký význam, ať už se zabýváte chovem koní, pěstováním rajčat, opravami počítačů, rekonstrukcemi bytových jader nebo výrobou automobilových dílů.