Jak vylepšit firemní trička s potiskem
Firemní trička s potiskem Promo dárky mohou být docela nudná a málokoho jimi oslovíte. Například pokud provozujete stavební firmu, která se jmenuje třeba Unistav s.r.o. a necháte natisknout všem vašim kolegům na trička tento nápis, lidé na stavbách, například jedná-li se o zakázku zateplování fasády bytového domu, si nápis přečtou, a řeknou si: „Hm, tady staví Unistav“ a jdou dál. Mohou si v tu chvíli také říci, že jim schází fantazie, protože nápisy na tričkách v podobném duchu jsou k vidění všude možně a kromě názvu firmy se nic jiného nedozvíte. Což takhle na to jít jinak, více odvážně?
Buďte více sdílní – chcete-li uvádět název firmy na potisk triček, mohli byste jej doplnit konkrétními údaji, například „ke dni 1. července 2025 jsme realizovali 252 zakázek ve třech krajích a patnácti okresech. Stavíme mostní konstrukce, administrativní budovy a obchodní centra. Máme ve svých řadách zkušené svářeče, obkladače, zedníky, instalatéry a elektrikáře.“ Anebo chcete-li obléknout do firemního trička pracovníky květinářství, mohli byste jim na ně natisknout krásné květinové motivy, každému jiné, s popisem květiny a jak o ní správně pečovat. Vaše zákazníky to rozhodně upoutá, mnohem víc, než malé logo firmy.
Velmi osobní je také uvádět na firemních tričkách křestní jména osob, kterým patří. Přispívá to k lepší firemní kultuře a k mezilidským vztahům, snáze pak někoho oslovíte, začnete s ním komunikovat, zabřednete do rozhovoru a může mezi vámi vzniknout přátelství. Uvědomte si, že bavlněná trika jsou zároveň velkou reklamní plochou pro tisk, a tak by byla škoda tohoto faktu nevyužít pro váš prospěch. Investovat svůj čas a energii do firemní kultury má svůj hluboký význam, ať už se zabýváte chovem koní, pěstováním rajčat, opravami počítačů, rekonstrukcemi bytových jader nebo výrobou automobilových dílů.