26.4.2022

Milujete dekorace? Živte se jejich výrobou!

Od devene

Ruční výrobky, a jedinečné kousky jdou poslední dobou na dračku, a zanechávají tak levné řetězcové kousky pěkných pár kroků pozadu. Prosadit se na trhu však není vždy snadné, a konkurence je veliká. Jste-li ale kreativní, a vážně věříte své vizi, můžete to zkusit. S čím nejvíc zabodujete, co budete potřebovat, a jak dostat své výrobky na trh?

hrnčířský kruh

Jedinečnost

Originalita je základem úspěchu. Klasické adventní věnce, svíčky ve tvaru přirození, nebo ručně malované vázy, dnes nabízí kde kdo, a uchytit se s tímto typem produktů je téměř nemožné. Musíte vymyslet něco nového, něco vlastního. Něco jedinečného.

Materiál

Materiál nakoupíte v nejrůznějších e-shopech, nebo kamenných prodejnách se zaměření na váš typ výroby. Základ by však měl být originální, a proto se nehodí pouze ozdobit vázu z ikey, nebo dodělat polotovar. Základ svého výrobku si však můžete sami navrhnout, a snadno si jej nechat vyrobit pomocí 3d tiskárny. Pokud máte něco našetřeno, a věříte, že se vám to vyplatí, tuhle šikovnou věcičku můžete dokonce vlastnit. Pro začátek však bude lepší objednávat si výrobky vlastního návrhu u firmy, která se 3d tiskem zabývá. Kde ale sehnat 3d tisk levně https://3d-tiskni.cz/, aby ve výsledku nebyl koncový výrobek dražší, než kolik jsou zákazníci ochotni zaplatit? Zkuste navštívit stránky firmy 3d-tiskni, a nezávazně poptat nacenění. Uvidíte, zda se vám to vyplatí.

keramická žába

Prodej

Prodej se skládá z několika kroků. Nejprve musíte výrobek nacenit. Sečtěte cenu materiálu, energií, přičtěte si mzdu za váš čas a práci, popřípadě další náklady, které se pojí s dph atd. Dále pak musíte výrobek správně prezentovat. Dobré a kvalitní fotografie, detailní popis, a odůvodnění, proč je právě váš výrobek tak jedinečný. Prodávat můžete na vlastním e-shopu, internetových stránkách, či aplikacích zaměřených na prodej rukodílné tvorby, nebo třeba na sociálních sítích, a různých trzích. Chce to však trpělivost, a sebevědomí. Zákazníci musí uvěřit, že to, co jim nabízíte, skutečně potřebují. A proto tomu musíte nejprve uvěřit vy.

Tak co, máte odvahu pustit se do toho?